جستوجوی محصولات

0

امتیاز

بدون دیدگاه

اشتراک گذاری محصول :

کراکس طرح سنتی اورجینال

نفر تا کنون این محصول را خریداری کرده اند

1,880,000 تومان

برند :

کراکس

دسته بندی :

برچسب :

کد محصول :

موجودی :

4 در انبار

رنگ :

سرمه ای, سفید, صورتی, طوسی

کراکس طرح سنتی اورجینال

1,880,000 تومان

روش های ارسال :

پست تیپاکس : 3 الی 4 روز کاری

ارسال توسط فروشنده : تا سه روز کاری


تحویل سریع و آسان

ضمانت کیفیت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

توضیحات

کراکس طرح سنتی اورجینال: زیبایی و راحتی در یک کفش

کراکس طرح سنتی اورجینال با رنگ‌های مشکی، سفید، طوسی و سرخابی، از جنس سیلیکون ساخته شده و یک انتخاب عالی برای خانم‌هایی است که به دنبال کفشی با استایل سنتی و امکانات کاربردی برای استفاده روزمره می‌باشند. این کراکس با ویژگی‌هایی همچون قابلیت شستشو، ضد تعریق بودن و مناسب بودن برای پیاده‌روی روی سطوح مختلف، به شما امکان می‌دهد تا با راحتی و استایل به روز، فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهید.

 ویژگی‌های برجسته

این کراکس با طراحی زیبای طرح سنتی، با رنگ‌های متنوع، ظاهری جذاب و شیک به شما می‌بخشد. جنس سیلیکون با کیفیت بالا، به شما اطمینان می‌دهد که این کفش مقاوم و بادوام است، همچنین قابلیت شستشو آن به شما اجازه می‌دهد که به راحتی از آن استفاده کنید بدون نگرانی از پاک کردن آلودگی‌ها.

راحتی و ایمنی

با وجود طراحی طرح سنتی، این کفش امکان پیاده‌روی روی سطوح مختلف را برای شما فراهم می‌کند. همچنین، با قابلیت ضد تعریق پا، این کراکس اطمینان می‌دهد که پای شما همیشه خشک و راحت باقی می‌ماند.

مناسب برای استفاده روزمره

با توجه به ویژگی‌های کاربردی و طراحی زیبای آن، این کراکس می‌تواند همراه ایده‌آلی برای استفاده روزمره شما باشد. برای پیاده‌روی یا حتی استفاده در محیط‌های داخلی، این کفش باعث می‌شود فعالیت‌های روزمره شما را با راحتی بیشتری انجام دهید.

سایز بندی زنانه

این کراکس با سایز بندی مناسب برای خانم‌ها عرضه می‌شود، بنابراین شما می‌توانید به راحتی سایز مناسب خود را پیدا کنید و از راحتی و استایل زیبای آن لذت ببرید.

 

جزئیات محصول

رنگ

سرمه ای, سفید, صورتی, طوسی

سایز صندل

m5=37-38, m6=38-39, m7=39-40

اشتراک در
اطلاع از
guest
ارزیابی کلی شما
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محصولات مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

راهنمای سایز

لطفا کف پای خودتون رو از شست یا بلندترین انگشت تا انتهای پاشنه پا با خط کش یا متر سانت بزنین ، با سایزهای زیر محصول مقایسه کنید و سایز درست رو انتخاب کنین . سایزهای اندازه گیری شده ، اندازه داخل اسلیپر میباشد. به نحوی که پا داخل آن قرار گیرد. مسئولیت تعیین سایز به عهده خودتون میباشد. خواهشمند است با دقت سایز خود را تعیین کنید. هزینه تعویض به عهده مشتری می باشد. باتشکر❤️